עו"ד אסף ורשה

עו"ד ונוטריון אסף ורשה, נשוי ואב ל-4 ילדים, בעל תואר LL.B מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במשפטים LL.M מאוניברסיטת תל אביב, מגשר מורשה מטעם לשכת עורכי הדין והנהלת בתי המשפט ובוגר קורס בוררות.

משרדו של עורך דין ורשה הוקם בשנת 2000 ונמנה עם עילית הפירמות בישראל בתחומי הביטוח והנזיקין. את מומחיותו הרבה רכש במהלך עבודתו בחברות ביטוח, בפרקליטות ובמשרדי עו"ד פרטיים. הוא נחשב למרצה מבוקש בתחומי הביטוח והנזיקין ככלל, ובפרקטיקת הליטיגציה והאסטרטגיה המשפטית בפרט. עו"ד ורשה מכהן כיום כיו"ר משותף של מספר ועדות מרכזיות בלשכת עורכי הדין הארצית : ועדת רשלנות רפואית, ועדת תביעות שיבוב ו - ועדת בתי משפט – עורכי דין.

בעבר, כיהן כיושב ראש משותף של ועדת תביעות רכוש ושיבוב וכיו"ר משותף של פורום הנזיקין בלשכת עורכי הדין, כמו גם כחבר בוועדה המייעצת לבחירת שופטים במחוז ת"א והמרכז. בנוסף, ישב בדירקטוריון החברה לצרכנות לצד עשיה זו, מזה כעשור עו"ד אסף ורשה משמש כמגשר בסכסוכים משפטיים בתחומי הנזיקין והביטוח, במהלכו ניהל הליכי גישור , שמרביתם הסתיימו בהסדרי גישור לשביעות רצון כל הצדדים. למשרד בראשותו של עו"ד ורשה יש מסורת ארוכה של מעורבות בקהילה .בין היתר הוא תמך עמותת אלו"ט לילדים בסיכון וסייע רבות בתמיכה ושיפוץ של מרכזי דיור מוגן.


הורד את המצגת למחשב
ורשה אסף ושות', משרד עורכי דין. טלפון: 03-6000600, פקס: 03-5750322. כתובת: מצדה 7 ( מגדלי ב. ס. ר. 4 ) בני ברק